Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního (referent BOZP a PO, OZO)

15.01.2025 - Brno

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního (referent BOZP a PO, OZO)

 

požadavky na uchazeče:

 

střední vzdělání s maturitní zkouškou technického směru

výhodou je osvědčení o odborné způsobilosti dle zákona č. 309/2006 Sb. nebo zákona č. 133/1985 Sb. (odborně způsobilá osoba dále jen „OZO“)

min. 1 rok praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce je osobou odborně způsobilou (dále jen „OZO“) v oblasti BOZP ve smyslu ust. §9 zákona č. 309/2006 Sb., (příp. OZO dle ust. § 11, odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění), nebo má vysokoškolské vzdělání v oblasti BOZP příp. PO.

min. 3 roky praxe v oblasti BOZP a PO v ostatních případech

výborná znalost předpisů ČR z oblasti BOZP a PO

velmi dobrá znalost práce s PC, adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, samostatný přístup, analytické myšlení, komunikační schopnosti

aktivní řidič

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

 

charakteristika pracovního místa:

 

komplexní zajišťování odborné činnosti na úseku BOZP a PO v rámci územní působnosti ÚP Brno

provádění kontrol dodržování předpisů v oblasti BOZP a PO na jednotlivých OP, navrhuje příslušná nápravná opatření a kontroluje jejich splnění;

komplexní zajišťování školení BOZP a PO v rámci odborů ÚP, vedení evidence školení BOZP a PO;

vedení agendy pracovních úrazů, jejich hlášení a odškodňování, provádění rozborů úrazovosti, šetření havárií a poruch s důsledky na zdraví a životy zaměstnanců včetně havárií a poruch zaviněných zaměstnanci

zajišťování styku s vnějšími orgány bezpečnosti práce, požární ochrany a hygieny

kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a bezpečnostních postupů

 

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení

Místo výkonu práce: Brno

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. ledna 2025 na adresu:

 

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Územní pracoviště Brno

Kateřina Pecháček

Příkop 11 602 00 Brno

nebo na e-mail: katerina.pechacek@uzsvm.gov.cz

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 31. 01. 2025

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.