Právní auditor oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen “Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
právní auditor oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda
výborná znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů; velmi kvalitní orientace v navazujících právních předpisech a rovněž v ostatních právních předpisech obecné povahy
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
výborná uživatelská znalost práce s PC
adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zajišťování specializovaných odborných činností v oblasti majetkoprávní
právní audit úkonů právní povahy pro útvary Úřadu
kontrola správnosti a úplnosti právních jednání a předložených listin, tj. nabývacích listin, smluvních dokumentů aj., vztahujících se k majetkovým položkám
konzultační činnost pro útvary Úřadu na svěřeném úseku právního auditu
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok – zástup za mateřskou, řádnou a rodičovskou dovolenou
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. ledna 2025 na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Brno
Mgr. Zdeňka Špryncová
Příkop 11 602 00 Brno
nebo na e-mail: zdenka.spryncova@uzsvm.gov.cz
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 31. 01. 2025
Mám zájem